27.04.20-25.05.20
Дата уроку
|
Тема уроку
|
Домашнє завдання
|
Термін
викон.
|
27.04
|
Контрольна робота по темі: «Оксигеновмісні органічні
сполуки»
|
Повторити п. 26-34
Виконати тестові завдання на с.91,96 в зошиті
|
27.04
|
29.04
|
Тема4. Роль хімії в житті суспільства
Багатоманітність речовин та хімічних реакцій. Взаємозв’язки між речовинами та їх взаємоперетворення
|
Читати пар.35
виписати схеми 4-5 на с.200-201,
виконати завдання №249 в підручнику, письмово в
простому зошиті.
Підготувати проект №21 «Екологічна ситуація в моїй
місцевості: відчуваю,думаю, дію»
|
04.05
|
04.05
|
Місце хімії серед наук про природу, її значення для
розуміння наукової картини світу.
Представлення результатів навчальних проектів №21
«Екологічна ситуація в моїй місцевості: відчуваю, думаю, дію»;
|
Читати пар.37 та с.114-115 в зош.
Відповісти на питання в кінці параграфа №268,271
письмово
Підготувати проект:
«Дослідження достовірності реклами з погляду хімії»
|
06.05
|
06.05
|
Роль хімічної науки для забезпечення сталого розвитку
людства.
Представлення результату навчального проекту
«Дослідження достовірності реклами з погляду хімії»
|
Читати пар.37
Підготувати проект «Видатні вітчизняні хіміки як учені
й особистості».
|
11.05
|
13.05
|
Хімічна наука і виробництво в Україні. Видатні
вітчизняні вчені- творці хімічної науки.
Представлення результатів навчального проекту «Видатні
вітчизняні хіміки як учені й особистості»
|
Читати пар.38 та с.116-117 в зош.
Виконати завдання №277-278 письмово
|
13.05
|
18.05
|
Повторення. Розв’язування розрахункових задач.
|
Читати пар.25
Виконати завдання №190 в підручнику
|
18.05
|
20.05
|
Повторення. Складання рівнянь окисно-відновних реакцій.
Генетичний зв’язок між класами неорганічних та органічних сполук
|
Повторити пар.14-15
Виконати завдання №108,117 письмово
Виконати завдання
№5 на с.113 (друк.зош.)
|
20.05
|
25.05
|
Навчальні екскурсії
|
|
25.05
|
13.03.20-24.04.20
18.03.чит.п.30,пит.
в кінці параграфа (письмово)
30.03.
чит.п.31,пит.226-228 (письмово),проект «Виробництво цукру»,л.д.13
01.04.чит.п.32.пит.233-235(письмово),
ознайомитися з лабораторними дослідами 14-15
№
|
дата
|
Тема уроку
|
Домашнє завдання
|
Термін виконання
|
1.
|
06.04
|
Застосування
вуглеводів, їхня біологічна роль. Представлення проектів №15 «Дослідження
хімічного складу їжі», №16 «Хімічний склад жувальних гумок», №17 «Хімічний
склад засобів догляду за ротовою порожниною»
|
Користуючись
інформацією із інтернету зробити один навч. проект за вибором, читати
п.31-31, виконати домашній експеримент с.185
в підручнику
|
08.04
|
2.
|
08.04
|
Нітрогеновмісні
сполуки. Поняття про амінокислоти
|
Чит. п.33 с.187
та в зош. с.102 урок№56,підготувати презентацію про амінокислоти ( завд. №242 в підручнику)
|
13.04
|
3.
|
13.04
|
Білки
|
Чит. п. 33 відповісти на питання в кінці п.33 письмово
|
15.04
|
4.
|
15.04
|
Значення
природних та синтетичних органічних сполук. Захист довкілля від стійких
органічних забруднювачів. Представлення навч. проектів №18 «Друге життя
паперу», №19 «Джерела органічного забруднення
території вашого селища»
|
Чит. п. 34,
викон. завдання №243 ,244,246 ( в підр.с.196-197) дати відповіді письмово,чит.
с.107 вдрук.зош, підготувати проект за
вибором, використовуючи інформацію інтернета
|
22.04
|
5.
|
22.04
|
Практична робота
№5 «Виявлення органічних сполук у харчових продуктах»
|
Виконати практ.
роботу №4 на с.191 підручника за інструкцією речовинами які є вдома ,
знайти та подивитися цю роботу в інтернеті, зробити висновки
письмово, підготуватися до контрольної роботи: повторити п.26-34
|
27.04
|