Сторінки

Українська література


17. 03,
19. 03
31. 03
02. 04

Читати і переказувати твори:
П. куліш «Чорна рада» (с. 355 – 403) (в хрестоматії)

Марко Вовчок «Інститутка» (с. 403 -424) (в хрестоматії)



Дата
Завдання
07. 04
Тема жіночої долі у творчості Т. Шевченка (поеми «Катерина», «Наймичка»
ü Прочитати зазначені поеми в хрестоматії чи іншому джерелі.
ü Прочитати в підручнику с. 240 – 249.
ü Виписати теми та ідеї творів у зошит.
ü Написати коротку характеристику на кожну з головних героїнь поем.
09. 04
Лірика Т. Шевченка періоду заслання та після нього
ü Прочитати твори «Доля», «Росли укупочці, зросли…».
ü Прочитати в підручнику с 251 – 254.
ü Виписати в зошит поняття «ідилія», «лірична медитація», «ліричний герой».
ü Вивчити напам’ять вірш «Доля»
14. 04
Біблія в житті Т. Шевченка
ü Прочитати твори «Ісаїя. Глава 35», «Злоначинающих спини».
ü Прочитати в підручнику с. 260 – 267.
ü Виписати у робочий зошит, що таке молитва. 
16. 04
Написати контрольний твір на одну з тем:
ü Образ жінки у творчості Т. Шевченка
ü «І на оновленій землі врага не буде…»
ü «Борітеся  -  поборете…»  (за мотивами творів Т. Шевченка)
ü Україна очима Т. Г. Шевченка.
Роботу написати на подвійному аркуші.
21. 04
Світова велич Т. Шевченка
ü Читати в підручнику с. 269 – 273.
ü Дати письмову відповідь на питання: «У чому полягає актуальність творчості Т. Шевченка?».
23. 04
Пантелеймон Куліш – відомий український письменник, перший професійний літературний критик, перекладач, мовознавець
ü Прочитати в підручнику с. 275 – 284.
ü Дати письмові відповіді на питання с. 284 (питання 1, 2).
ü Читати роман «Чорна рада».
У кого нема робочого зошита – його необхідно завести.
Дата
Завдання
28. 04
«Чорна рада» - перший україномовний роман-хроніка. Походження назви. Історична основа.
ü    Виписати в зошит тему уроку, поняття «роман», «роман-хроніка», «історичний роман».

Роман (фр. roman — романський) — літературний жанр, най­більш поширений у XVIII-XX ст.; великий за обсягом, складний за будовою епічний твір, у якому широко охоплені життєві події, глибоко розкривається історія формування характерів багатьох персонажів.
Види роману
За змістом:
•       роман автобіографічний;
 •       роман біографічний;
•       роман історичний;
•       роман пригодницький;
•       роман соціально-побутовий;
•       соціально-психологічний роман;
•       роман фантастичний;
•       роман філософський;
•       роман детективний.
За будовою:
•       роман у віршах;
•       роман у новелах.

Істори́чний рома́н  — роман, побудований на історичному сюжеті, який відтворює у художній формі якусь епоху, певний період історії. В історичному романі історична правда поєднується з художньою правдою, історичний факт — з художнім вимислом, справжні історичні особи — з особами вигаданими, вимисел уміщений в межі зображуваної епохи.

Роман-хроніка (від грецьк. χρονικά — літопис) — літературна форма роману, що містить викладення подій в їх часовій послідовності в житті однієї людини чи цілої сім'ї. Але крім цього містить суто романні засоби — переживання і конфлікти людей. Сюжетоутворюючу роль грає саме час, розповідь-це почергова зміна епізодів.
ü    Читати текст роману с.355 – 367 у посібнику «Джерела пружно б’ють».
30. 04
Непросте життя і романтичні пригоди головних героїв. Загальні риси ініціативності, працьовитості, лицарства, благородства, вірності почуттю і обов’язку.
ü    Продовжити читати текст с. 367 – 403 у посібнику.
ü    Надіслати стислий переказ прочитаного.
ü    Читати у підручнику с. 290 - 295
05. 05
РМ. Твір-роздум про зв'язок історичного минулого із сучасністю, важливість знання історії.
ü    Написати твір на означену тематику, самостійно підібрати заголовок.
07. 05.
Марко Вовчок (Марія Олександрівна Вілінська). Життя і творча, перекладацька діяльність. Повість «Інститутка»
ü    Читати в підручнику с. 297 – 302
ü    Дати письмову відповідь на питання №4, с. 302.
ü    Читати с. 304.
ü    Читати с. 305. Виписати тему та ідею твору.
ü    Читати с. 306 – 307.
ü    Виписати в зошит поняття про конфлікт.
Дата
Завдання
12. 05
Продовження теми народного життя у повісті «Інститутка». Зміст твору, його сюжет, жанр
ü  Читати в підручнику с. 306 – 307.
ü    Читати паралельно текст твору с. 403 – 424 у хрестоматії «Джерела пружно б’ють».
14. 05
Повість «Інститутка» - зразок українського реалізму
ü    Читати с. 313 – 314
ü    Виписати у зошит поняття «реалізм», написати конспект матеріалу.
19. 05
Тематична контрольна робота  «Творчість П. Куліша та Марка Вовчка»
ü    Виконати роботу за посиланням. На сторінці обрати «Тестування» і зазначити своє ім’я. Виконати будь-які 12 тестів. Після завершення тесту зробити скриншот результату і надіслати у будь-який зручний для вас спосіб.

21. 05
Сучасна українська література
ü    Написати відгук про будь-який сучасний прочитаний вами твір, зазначивши назву й автора твору.