17. 03,
19. 03
31. 03
02. 04
|
Читати і
переказувати твори:
П. куліш «Чорна
рада» (с. 355 – 403) (в хрестоматії)
Марко Вовчок
«Інститутка» (с. 403 -424) (в хрестоматії)
|
Дата
|
Завдання
|
07. 04
|
Тема жіночої долі у творчості Т. Шевченка
(поеми «Катерина», «Наймичка»
ü Прочитати зазначені поеми в хрестоматії чи
іншому джерелі.
ü Прочитати в підручнику с. 240 – 249.
ü Виписати теми та ідеї творів у зошит.
ü Написати коротку характеристику на кожну з
головних героїнь поем.
|
09. 04
|
Лірика Т. Шевченка періоду заслання та
після нього
ü Прочитати твори «Доля», «Росли укупочці,
зросли…».
ü Прочитати в підручнику с 251 – 254.
ü Виписати в зошит поняття «ідилія», «лірична
медитація», «ліричний герой».
ü Вивчити
напам’ять вірш «Доля»
|
14. 04
|
Біблія в житті Т. Шевченка
ü Прочитати твори «Ісаїя. Глава 35»,
«Злоначинающих спини».
ü Прочитати в підручнику с. 260 – 267.
ü Виписати у робочий зошит, що таке
молитва.
|
16. 04
|
Написати контрольний твір на одну
з тем:
ü Образ жінки у творчості Т. Шевченка
ü «І на оновленій землі врага не буде…»
ü «Борітеся
- поборете…» (за мотивами творів Т. Шевченка)
ü Україна очима Т. Г. Шевченка.
Роботу
написати на подвійному аркуші.
|
21. 04
|
Світова велич Т. Шевченка
ü Читати в підручнику с. 269 – 273.
ü Дати письмову відповідь на питання: «У чому
полягає актуальність творчості Т. Шевченка?».
|
23. 04
|
Пантелеймон Куліш – відомий український
письменник, перший професійний літературний критик, перекладач, мовознавець
ü Прочитати в підручнику с. 275 – 284.
ü Дати письмові відповіді на питання с. 284
(питання 1, 2).
ü Читати роман «Чорна рада».
|
У кого нема
робочого зошита – його необхідно завести.
|
Дата
|
Завдання
|
28. 04
|
«Чорна рада» - перший україномовний
роман-хроніка. Походження назви. Історична основа.
ü
Виписати
в зошит тему уроку, поняття «роман», «роман-хроніка», «історичний роман».
Роман
(фр. roman — романський) — літературний жанр, найбільш поширений у XVIII-XX
ст.; великий за обсягом, складний за будовою епічний твір, у якому широко
охоплені життєві події, глибоко розкривається історія формування характерів
багатьох персонажів.
Види
роману
За
змістом:
•
роман автобіографічний;
• роман
біографічний;
•
роман історичний;
•
роман пригодницький;
• роман соціально-побутовий;
•
соціально-психологічний роман;
•
роман фантастичний;
•
роман філософський;
•
роман детективний.
За
будовою:
•
роман у віршах;
•
роман у новелах.
Істори́чний
рома́н — роман, побудований на
історичному сюжеті, який відтворює у художній формі якусь епоху, певний
період історії. В історичному романі історична правда поєднується з художньою
правдою, історичний факт — з художнім вимислом, справжні історичні
особи — з особами вигаданими, вимисел уміщений в межі зображуваної
епохи.
Роман-хроніка (від грецьк.
χρονικά — літопис) — літературна форма роману, що містить
викладення подій в їх часовій послідовності в житті однієї людини чи цілої
сім'ї. Але крім цього містить суто романні засоби — переживання і
конфлікти людей. Сюжетоутворюючу роль грає саме час, розповідь-це почергова
зміна епізодів.
ü Читати
текст роману с.355 – 367 у посібнику «Джерела пружно б’ють».
|
30. 04
|
Непросте життя і романтичні пригоди
головних героїв. Загальні риси ініціативності, працьовитості, лицарства,
благородства, вірності почуттю і обов’язку.
ü
Продовжити
читати текст с. 367 – 403 у посібнику.
ü
Надіслати
стислий переказ прочитаного.
ü
Читати
у підручнику с. 290 - 295
|
05. 05
|
РМ. Твір-роздум про зв'язок історичного
минулого із сучасністю, важливість знання історії.
ü Написати твір на означену тематику,
самостійно підібрати заголовок.
|
07. 05.
|
Марко Вовчок (Марія Олександрівна
Вілінська). Життя і творча, перекладацька діяльність. Повість
«Інститутка»
ü
Читати
в підручнику с. 297 – 302
ü
Дати
письмову відповідь на питання №4, с. 302.
ü
Читати
с. 304.
ü
Читати
с. 305. Виписати тему та ідею твору.
ü
Читати
с. 306 – 307.
ü
Виписати
в зошит поняття про конфлікт.
|
Дата
|
Завдання
|
12. 05
|
Продовження
теми народного життя у повісті «Інститутка». Зміст твору, його сюжет, жанр
ü
Читати в підручнику с. 306 – 307.
ü Читати
паралельно текст твору с. 403 – 424 у хрестоматії «Джерела пружно б’ють».
|
14. 05
|
Повість «Інститутка» - зразок
українського реалізму
ü
Читати с. 313 – 314
ü
Виписати у зошит поняття «реалізм»,
написати конспект матеріалу.
|
19. 05
|
Тематична контрольна робота «Творчість П. Куліша та Марка Вовчка»
ü Виконати
роботу за посиланням. На сторінці обрати «Тестування» і зазначити своє ім’я.
Виконати будь-які 12 тестів. Після завершення тесту зробити скриншот
результату і надіслати у будь-який зручний для вас спосіб.
|
21. 05
|
Сучасна українська література
ü
Написати відгук про будь-який
сучасний прочитаний вами твір, зазначивши назву й автора твору.
|